Produkty tygodnia
Sprawdź co poleca Nomex!
Baranek siloksanowy Fast SI (P)
Baranek siloksanowy Fast SI (P)

126,60 zł

Silikon dekarski Soudal
Silikon dekarski Soudal

37,67 zł

Zasuwka WZD Domax
Zasuwka WZD Domax

3,57 zł

szt.
Piana montażowa Koelner 750 ml
Piana montażowa Koelner 750 ml

21,30 zł

szt.
Obrzutka tynkarska Solbet 5.0 30kg
Obrzutka tynkarska Solbet 5.0 30kg

20,55 zł

szt.
Gładź Atlas GTA 18kg
Gładź Atlas GTA 18kg

75,93 zł

szt.
Impregnat Altax Jedna Warstwa 9L
Impregnat Altax Jedna Warstwa 9L

113,62 zł

szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty

 

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. 

Zwrot możesz również odesłać na poniżej podany adres.
 

W przypadku zwrotu produktów na paletach, bardzo prosimy o wcześniejszą informacje pod numer telefonu: 897587935

 

Adres do zwrotów: 

Nomex MB sp. z o.o.

14-310 Miłakowo

Ul. Daszyńskiego 5

Tel. 897587935

 

Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: esklep@nomexmb.pl.
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt lub magazynować, za co Klient zostanie obciążony kosztami magazynowymi.

Zwrotom nie podlegają produkty na indywidualne zamówienia Klienta. 

Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.

Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.

Jeżeli zastanawiasz się czy produkt będzie dla Ciebie odpowiedni - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi: esklep@nomexmb.pl

 


Reklamacje

 

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, infolinia).
    Infolinia (od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00-15:00): 897587935

E-mail: esklep@nomexmb.pl

  1. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

 

Adres do reklamacji:

Nomex MB sp. z o.o.

14-310 Miłakowo

Ul. Daszyńskiego 5

Tel. 897587935

 

Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: esklep@nomexmb.pl. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl